雅虎贊助網站載入中...
    標題 作者

回復/查看

最後發表

天水圍POPPIN DANCE (1月份)
轉換
2011-12-11

2 / 428

轉換
2011-12-12 15:00

有冇人想學Breaking?想組人開班(TSW/TM/YL)
wt_wai
2011-11-15

7 / 476

dogdogng
2011-12-11 22:29

POPPING 組crew
CCHS
2011-11-27

1 / 387

轉換
2011-12-11 19:01

Del   1 2 3
AI-SMILE
2011-10-2

32 / 2387

AI-SMILE
2011-12-11 01:06

Lyrical Jazz Class(初班) - Fiona導師
genji_tky
2011-11-19

3 / 463

genji_tky
2011-12-8 22:09

熱門搜尋興趣班 補習 補習中介 Playgroup 樂器 游泳 教學場地 語言 電腦 美術 自我增值 海外升學 工商課程 升學 舞蹈 教育機構 電腦課程 商業課程
Urban Dances Training Course is coming!!!   1 2
behapi.3.
2011-10-10

22 / 995

behapi.3.
2011-12-5 23:08

近來有冇咩跳舞比賽:)?
yinlovekit:)
2011-12-5

0 / 329

yinlovekit:)
2011-12-5 22:01

學舞?組團?服飾?比賽?關於更多舞蹈消息禁入黎啦
舞所謂
2011-12-3

0 / 401

舞所謂
2011-12-3 18:53

有聽過GATSBY DANCE COMPETITION HONG KONG嗎?非常希望得到大家既支持ah!:]
HEILIE
2011-12-3

0 / 305

HEILIE
2011-12-3 09:59

Funky Dance & Fitness HipHOP
@Dance
2011-10-11

7 / 494

@Dance
2011-12-1 02:48

有冇crew招人跳舞?0?
YY.z
2011-11-21

1 / 420

YY.z
2011-11-30 22:32

㊣㊣初學新手街舞班(馬鞍山/沙田/大埔/粉嶺/上水/9龍塘...)   1 2 3 4 5 6
dancebananas
2011-5-11

68 / 3513

l0v3``
2011-11-30 21:30

投票
最想系邊學舞=) JAZZ*   1 2 3 4 5
dancer_po
2008-11-3

59 / 9711

恩_tiff=)
2011-11-30 20:26

Dance wif u~~~~~~~~~
tonycookie238
2011-11-30

0 / 411

tonycookie238
2011-11-30 18:00

招人跳2pm I'm your man
Zoeyzoey
2011-11-29

0 / 254

Zoeyzoey
2011-11-29 23:44

21歲女想學舞,有冇好介紹 (我住天水圍) ~有冇舞CREW收留我由低學起呢= =???
米奇魚
2011-11-26

7 / 493

笨尐籽
2011-11-28 19:38

同fd想學K-POP :D 有冇人係教K-POP嫁:D?
kwankwana_a
2011-11-14

4 / 535

mmmonster
2011-11-27 18:03

有邊個想跳MV舞.TSW.TM.YL.都得.其他地黠想黎都得.有興趣.ADD ME FB
Yinmango
2011-11-27

0 / 268

Yinmango
2011-11-27 17:55

組crew跳舞^^男女不限:)
YunG_0405
2011-11-13

5 / 567

YunG_0405
2011-11-27 16:06

熱門搜尋豐胸 月經 暗瘡 美容 減肥 整容 化妝 約會 美白 指甲 懷孕 彩光 激光去斑 雙眼皮 脫痣 按摩 除毛 set頭
[video updated] VariableS 招人+出Show:D   1 2 3 4 5
liksun_niki
2011-8-3

53 / 2874

Tracy19970758
2011-11-27 14:42

開班教jazz!!新手(沙田區)
曦曦曦曦
2011-9-13

8 / 415

曦曦曦曦
2011-11-25 23:28

`想搵人學跳舞呀~~
saline
2011-11-18

5 / 490

YY.z
2011-11-25 21:54

@Dance ☆workshop反應熱烈(加開新班jazzfunk)$400-8堂 萬勿錯過
@Dance
2011-10-27

7 / 520

@Dance
2011-11-24 02:41

@Dance Plus☆聖誕 pomotion
@Dance
2011-11-18

1 / 339

@Dance
2011-11-24 02:40

@Dance / @Dance plue 場地租用
@Dance
2011-10-11

8 / 496

@Dance
2011-11-24 02:40

Christmas 2011 排演班
fjdancecoo
2011-11-15

5 / 451

fjdancecoo
2011-11-23 20:23

舞蹈表演Performance Class.
fjdancecoo
2011-11-12

2 / 407

fjdancecoo
2011-11-23 20:22

EDF DANCE STUDIO - 兒童爵士舞跳舞班   1 2 3 4 5
EDFWORKSHOP
2011-5-12

57 / 2299

EDFWORKSHOP
2011-11-22 20:09

EDF Dance Studio 新加入Tutor   1 2 3 4
EDFWORKSHOP
2011-6-11

47 / 2163

EDFWORKSHOP
2011-11-22 20:05

Promo Class
crazy-sam
2011-11-22

0 / 441

crazy-sam
2011-11-22 18:12

♥`想搵女仔一齊跳舞:D
Erica_wst;]
2011-9-19

6 / 809

Jessica_Kwok
2011-11-19 13:15

del
bemine
2011-11-10

3 / 298

bemine
2011-11-17 17:16

Christmas 2011 排演班   1 2
bemine
2011-10-24

12 / 752

bemine
2011-11-17 17:16

世貿Count Down Show2011排演班
EDFWORKSHOP
2011-11-11

5 / 455

EDFWORKSHOP
2011-11-17 16:04

想學跳舞.屯門;P
kissbb-3-
2011-11-11

2 / 444

donut:)
2011-11-16 18:39

查看 排序方式






    Powered by Discuz! © 2001- 2026 Comsenz Inc. (0) 
Copyrights © 2004- 2026 Community Networks Limited. All Rights Reserved.
Processed in 0.029050 second(s), 6 queries , Gzip enabled
清除 Cookies - 聯繫我們 - 3boys2girls - Archiver

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,3BOYS2GIRLS討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。3BOYS2GIRLS有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。