雅虎贊助網站載入中...
    標題 作者

回復/查看

最後發表

招人跳 Girls Hip Hop - 9月星期三晚太子
1cat
2012-8-15

0 / 531

1cat
2012-8-15 01:30

有冇人有開paparazzi既班 ?kpop班
causemable
2012-8-12

0 / 383

causemable
2012-8-12 01:04

^^招人長期跳jazz funk (荔枝角區)
m0mo--
2012-7-24

1 / 526

m0mo--
2012-8-11 16:10

有冇 breaking既cew收人?
★PeRaL×奶茶
2012-8-10

0 / 475

★PeRaL×奶茶
2012-8-10 18:17

X-Dimension Summer Course - 8月Timetable, 2人同行9折!!
genji_tky
2012-7-31

1 / 551

genji_tky
2012-8-10 15:07

del,
DANZU
2012-7-31

9 / 894

DANZU
2012-8-10 00:21

罕有表演機會! 招表演嘉賓:)
小唯_YUI
2012-8-8

3 / 604

moderator
2012-8-9 17:46

熱門搜尋興趣班 補習 補習中介 Playgroup 樂器 游泳 教學場地 語言 電腦 美術 自我增值 海外升學 工商課程 升學 舞蹈 教育機構 電腦課程 商業課程
招人一齊學跳芭蕾舞
Sky:D
2012-8-9

0 / 450

Sky:D
2012-8-9 16:44

如果女仔學jazz or hiphop 應該著咩服飾?
鯰魚
2012-8-7

0 / 445

鯰魚
2012-8-7 18:08

del...
nganyee528
2012-8-6

3 / 487

nganyee528
2012-8-6 23:27

招跳breaking
古代神秘人
2012-7-13

6 / 821

可洛33
2012-8-6 21:59

21歲女求天水圍教舞班-0-!!!!!或 boa mv舞既班!
米奇魚
2012-8-6

0 / 441

米奇魚
2012-8-6 18:57

有冇人教BOA EAT YOU UP/ ONLY ONE /其他BOA既歌=.=
米奇魚
2012-8-4

2 / 409

米奇魚
2012-8-6 09:15

KPOP-天水圍.屯門女仔加入.誠意邀請
Jessica96
2012-7-28

9 / 706

Jessica96
2012-8-5 15:21

組crew:D come come!   1 2 3
bonnie07124
2012-6-26

32 / 2358

lighi123
2012-8-5 02:38

熱門搜尋豐胸 月經 暗瘡 美容 減肥 整容 化妝 約會 美白 指甲 懷孕 彩光 激光去斑 雙眼皮 脫痣 按摩 除毛 set頭
招女仔學jazz funk阿,我地crew仲差2個!!!!快啲入黎睇下啦!!!
mok_x_mok
2012-7-25

5 / 746

ichibansell
2012-8-5 01:40

教hiphop $20;3堂 系男女女教;男系吾會同你地有任何接觸;只系試範
笑嘻哈
2012-8-2

2 / 578

★PeRaL×奶茶
2012-8-4 15:43

原創音樂劇<Wild Feast Dance Gala 2012 飛天夢想秀>
WildFeast
2012-7-30

1 / 849

WildFeast
2012-8-3 11:49

想學hip hop/popping
想吃飯
2012-8-1

0 / 648

想吃飯
2012-8-1 02:42

D.N.S團正式招生啦!!~ 天水圍,元朗,屯門區既快D入黎啦!!~
笨尐籽
2012-7-30

1 / 1151

笨尐籽
2012-7-30 23:08

DEL.
糖糖糖;
2012-7-28

5 / 1245

糖糖糖;
2012-7-30 18:50

沙田區 公開班 kpop dance 2hrs
l0yiwinG
2012-7-28

1 / 806

l0yiwinG
2012-7-30 12:18

招人教私人班kpop舞................ ><幫幫忙
saiyi(:
2012-7-20

8 / 1776

l0yiwinG
2012-7-28 00:44

初學跳舞想學jass funk ~搵人教同一齊學
crystal0615
2012-7-3

9 / 1127

m0mo--
2012-7-26 13:00

放popping 西褲 1條 95%new ~cheap!!!
★manman`
2012-7-9

2 / 500

★manman`
2012-7-26 01:56

組CREW~
kaylee123
2012-6-25

6 / 737

kaylee123
2012-7-26 00:06

:D---招女仔一齊跳jazz funk ($220/4堂)
m0mo--
2012-7-24

6 / 1130

m0mo--
2012-7-25 23:54

想學k-pop/hip pop :>
匿名:D
2012-6-25

2 / 560

danceisfun
2012-7-25 20:45

招人教跳舞 想學跳舞~主要想學 jazz funk/K-pop
aw03091104
2012-7-15

7 / 573

danceisfun
2012-7-25 20:42

想學跳舞>.<有無介紹?
mango123429
2012-7-4

5 / 835

danceisfun
2012-7-25 20:39

招女仔一齊學跳舞:)   1 2
koeyxp
2012-7-17

13 / 1293

danceisfun
2012-7-25 20:29

[DSE/AL減壓良方][咪走雞]學生/青少年SUMMER舞蹈技巧基本入門班
danceisfun
2012-7-25

0 / 383

danceisfun
2012-7-25 20:15

■■■屯門區■■■開班授教 Jazz funk,歡迎從末接觸舞蹈的人士加入。   1 2 3
ling`-___-
2012-7-10

32 / 1513

ling`-___-
2012-7-24 23:36

招生..新手超抵學jazz funk or 外國mv舞招生!10個人學都只係交$150/1堂.   1 2
gladys_dance
2012-6-23

13 / 1129

gladys_dance
2012-7-24 22:41

美國L.A style Hiphop/R&B class 各區私人班($60/1堂)
danz_free
2012-7-18

3 / 584

danz_free
2012-7-24 20:20

查看 排序方式






    Powered by Discuz! © 2001- 2026 Comsenz Inc. (0) 
Copyrights © 2004- 2026 Community Networks Limited. All Rights Reserved.
Processed in 0.029776 second(s), 6 queries , Gzip enabled
清除 Cookies - 聯繫我們 - 3boys2girls - Archiver

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,3BOYS2GIRLS討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。3BOYS2GIRLS有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。