3boys2girls » 中學同學錄 » 中學 - 觀塘區 » 聖公會基孝中學

2008-3-1 14:01 ye;;)B
[quote]原帖由 [i]Rainni-鱷`[/i] 於 2008-2-28 00:00 發表 [url=http://www2.3boys2girls.com/redirect.php?goto=findpost&pid=7721481&ptid=71574][img]http://www2.3boys2girls.com/images/common/back.gif[/img][/url]

-3-'NO'
is you [/quote]
認左佢na.xd

2008-3-4 18:22 Rainni-鱷`
[quote]原帖由 [i]ye;;)B[/i] 於 2008-3-1 14:01 發表 [url=http://www4.3boys2girls.com/redirect.php?goto=findpost&pid=7887686&ptid=71574][img]http://www4.3boys2girls.com/images/common/back.gif[/img][/url]

認左佢na.xd [/quote]
你認啦`
你超級靚女:]

2008-3-9 17:18 Wa_a
-         -*

2008-3-14 22:25 千頎::)
=__= 本身基孝系出名多靚仔
旦系我地入戈幾年刀走得七七八八路 ..
靜番啲雜草咁囉 ..
靚女吾系無 .. 系少之有少囉 ..

2008-3-16 11:19 丫蚊`
回復 #28 千頎::) 的帖子

邊到有令仔!?
讀左書雖則吾內 旦講真
令仔吾多見-_-
仲有 間間學校都有人話令仔多啦
米間間都冇-_-

2008-3-28 00:36 觀塘手兄~貓仔
f.3邊個叫.(勞)本權!!"?,,,,

2008-3-30 01:22 梁子
[quote]原帖由 [i]丫蚊`[/i] 於 2008-3-16 11:19 發表 [url=http://www.3boys2girls.com/redirect.php?goto=findpost&pid=8989243&ptid=71574][img]http://www.3boys2girls.com/images/common/back.gif[/img][/url]
邊到有令仔!?
讀左書雖則吾內 旦講真
令仔吾多見-_-
仲有 間間學校都有人話令仔多啦
米間間都冇-_- [/quote]
我都覺- -

2008-4-3 22:33 千頎::)
靚仔刀走晒啦 =_= ..

2008-4-5 23:03 KaZa=)
我住係附近-____-v

2008-4-15 20:47 Rainni-鱷`
總知冇靚仔xd

2008-4-17 23:28  Ms﹒婷˙·)
梁仲軒..有冇人識-o-??
[唔知有冇打錯名-, -]

2008-4-19 11:11 Rainni-鱷`
[quote]原帖由 [i] Ms﹒婷˙·)[/i] 於 2008-4-17 23:28 發表 [url=http://www4.3boys2girls.com/redirect.php?goto=findpost&pid=12372519&ptid=71574][img]http://www4.3boys2girls.com/images/common/back.gif[/img][/url]
梁仲軒..有冇人識-o-??
[唔知有冇打錯名-, -] [/quote]
f幾?!

2008-4-19 18:29 .夢與想.飛行.
哈哈~~~

基孝舊生~~~~報到!!!!!!!

2008-4-19 23:51  Ms﹒婷˙·)
[quote]原帖由 [i]Rainni-鱷`[/i] 於 2008-4-19 11:11 發表 [url=http://www.3boys2girls.com/redirect.php?goto=findpost&pid=12476817&ptid=71574][img]http://www.3boys2girls.com/images/common/back.gif[/img][/url]

f幾?! [/quote]
F.4

2008-4-27 12:45 devilsz_hinss
我都係khss的=]

2008-4-27 18:59 popo111717
我係新生,今年一年級...

2008-5-4 23:31 Wa_a
0v0``

2008-5-15 14:00 smile728
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***

2008-5-21 10:35 tonykyk
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***

2008-5-22 16:44 -Michael-
[quote]原帖由 [i]莎`:][/i] 於 2008-2-18 10:16 發表 [url=http://www4.3boys2girls.com/redirect.php?goto=findpost&pid=7034055&ptid=71574][img]http://www4.3boys2girls.com/images/common/back.gif[/img][/url]
聽講你地學校多令仔xd
系咪真咖???????! [/quote]
e個至令仔...
[img]http://img479.imageshack.us/img479/7716/28092007341kd1.jpg[/img]

[img]http://img479.imageshack.us/img479/3517/28092007343yz1.jpg[/img]
07/08年度既3E06
人稱渠狗

2008-5-22 16:45 -Michael-
係咪好令仔呢...

2008-5-22 16:49 -Michael-
仲有...
[img]http://img383.imageshack.us/img383/2355/1a11pr5.jpg[/img]

2008-5-22 23:51  Ms﹒婷˙·)
死圖:)

2008-5-26 15:43 tonlok
基孝舊生~~~~報到!!!!!!!

頁: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11
查看完整版本: 聖公會基孝中學


Powered by Discuz! Archiver 5.5.0  © 2001-2006 Comsenz Inc.