3boys2girls » 中學同學錄 » 中學 - 觀塘區 » 聖公會基孝中學

2009-11-23 02:07 tata1025
KHSS吾錯!
現任基孝生..中6
校鞋係今年先要一樣姐...
之前都吾係

2009-12-2 18:42 ovo;晴jAjiii
[quote]原帖由 [i]小椒~[/i] 於 2009-11-20 13:20 發表 [url=http://www3.3boys2girls.com/redirect.php?goto=findpost&pid=51799941&ptid=71574][img]http://www3.3boys2girls.com/images/common/back.gif[/img][/url]
我岩岩入黎咋..3個月1個大過.2個小過.2個缺點啊-_-' [/quote]

哇-_-;?
你讀咩班-_-??

2010-6-20 13:39 s!u如`
有冇升中2既基孝生A_A
賣舊書,有意pm我;)

2010-7-10 20:27 cherry423
小女今年升中一,有冇人放中一舊書呀?
請PM新舊情度,價錢,THX~

2010-7-17 21:57 蝦.
舊生-_-v

2010-7-27 03:02 skhkhss
hi ~ 我係舊生呀 ~ 我係98-04年的(中四留左一年) ~ 畢業果年我讀F.5E ~~
有冇人係98-03年 或者 04年的? 我全名係 梁X波 ~~

2010-8-3 17:26 siu啤=]
[quote]原帖由 [i]skhkhss[/i] 於 2010-7-27 03:02 發表 [url=http://www2.3boys2girls.com/redirect.php?goto=findpost&pid=70181786&ptid=71574][img]http://www2.3boys2girls.com/images/common/back.gif[/img][/url]
hi ~ 我係舊生呀 ~ 我係98-04年的(中四留左一年) ~ 畢業果年我讀F.5E ~~
有冇人係98-03年 或者 04年的? 我全名係 梁X波 ~~ [/quote]
你識5識 X秀清/ 吳X瑩 ??

2011-1-18 21:21 臭highMary
我是F.2的來留名=]

2011-4-20 12:14 TRUMAN
[quote]原帖由 [i]臭highMary[/i] 於 2011-1-18 21:21 發表 [url=http://www.3boys2girls.com/redirect.php?goto=findpost&pid=80389552&ptid=71574][img]http://www.3boys2girls.com/images/common/back.gif[/img][/url]
我是F.2的來留名=] [/quote]

[i]臭high
你個名點得黎嫁?

[/i]

2013-6-20 13:54 wiodancestudio1
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***

頁: 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13]
查看完整版本: 聖公會基孝中學


Powered by Discuz! Archiver 5.5.0  © 2001-2006 Comsenz Inc.