2009-4-7 13:34
onionson2008
暑期工大招募(全職or兼職)
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
2009-4-8 16:44
ayumi753
回復 #264 shhxixx 的帖子
係呀..你又知ge
2009-4-9 21:47
shhxixx
回復 #266 ayumi753 的帖子
當然!`
我神啊麻!?`
2009-4-9 22:14
ayumi753
回復 #267 shhxixx 的帖子
哦..原來係咁...= ='
2009-4-16 11:26
Kai朗乂
halo*v*
2009-4-16 19:54
shhxixx
回復 #268 ayumi753 的帖子
-_____-"
2009-4-18 00:06
Kai朗乂
冇乜人@_@
2009-4-18 12:44
Shara
現任基孝人 -.-
2009-4-20 21:33
Kai朗乂
[quote]原帖由 [i]Shara[/i] 於 2009-4-18 12:44 發表 [url=http://www3.3boys2girls.com/redirect.php?goto=findpost&pid=37802226&ptid=71574][img]http://www3.3boys2girls.com/images/common/back.gif[/img][/url]
現任基孝人 -.- [/quote]
你係現任基孝人- -?
f幾@@?
2009-4-23 23:47
mickeyyan10
隢
2009-4-23 23:51
mickeyyan10
請教升中
??
[[i] 本帖最後由 mickeyyan10 於 2009-4-28 23:57 編輯 [/i]]
2009-5-19 23:33
`小琳shy;
簡左基孝<3.
2009-5-21 21:57
KaI_wInG08
唔好入基孝-_______________-!!
真係入左先知有{幾好}
2009-6-3 17:40
ah珊′
[align=center][color=Silver][u]伍好入-0-!
您壹定會後悔-x-.[/u][/color][/align]
2009-6-23 11:16
`BabiiMilk
但係我入完出返黎先知基考好玩:D
2009-6-25 19:42
siu啤=]
有無中2/中1想買舊書??
我都係基孝的.
有埋NOTE=)
2009-6-28 00:15
Zigo
基孝放完暑假校規會好嚴?
2009-6-28 19:56
siu啤=]
[quote]原帖由 [i]Zigo[/i] 於 2009-6-28 00:15 發表 [url=http://www1.3boys2girls.com/redirect.php?goto=findpost&pid=42182172&ptid=71574][img]http://www1.3boys2girls.com/images/common/back.gif[/img][/url]
基孝放完暑假校規會好嚴? [/quote]
of course
連返學鞋都要規定/_\
2009-6-29 23:06
`朗仔
[quote]原帖由 [i]siu啤=][/i] 於 2009-6-28 19:56 發表 [url=http://www3.3boys2girls.com/redirect.php?goto=findpost&pid=42244998&ptid=71574][img]http://www3.3boys2girls.com/images/common/back.gif[/img][/url]
of course
連返學鞋都要規定/_\ [/quote]
扮既姐;D睇佢嚴得幾耐
2009-7-1 16:06
hui;`
有冇人係下年簡左升基孝做F.1學生 ?
係既; 加一加我 msn ; [email]
[email protected][/email]
[[i] 本帖最後由 hui;` 於 2009-7-1 16:10 編輯 [/i]]
2009-7-7 15:58
aR'Yu
升中一既.. pm 我
放書```
2009-11-15 18:23
ovo;晴jAjiii
[quote]原帖由 [i]`朗仔[/i] 於 2009-6-29 23:06 發表 [url=http://www.3boys2girls.com/redirect.php?goto=findpost&pid=42354223&ptid=71574][img]http://www.3boys2girls.com/images/common/back.gif[/img][/url]
扮既姐;D睇佢嚴得幾耐 [/quote]
依架都好嚴-o-
我f1-f2一個過都無`
3個月就有一個小過`兩個點-_-
2009-11-20 13:20
小椒~
回復 #287 ovo;晴jAjiii 的帖子
我岩岩入黎咋..3個月1個大過.2個小過.2個缺點啊-_-'
頁:
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
[12]
13
Powered by Discuz! Archiver 5.5.0
© 2001-2006 Comsenz Inc.