2009-1-17 01:22 ``kAI::wING
[quote]原帖由 [i]RaiN|夜[/i] 於 2009-1-16 22:36 發表 [url=http://www01.3boys2girls.com/redirect.php?goto=findpost&pid=31899382&ptid=71564][img]http://www01.3boys2girls.com/images/common/back.gif[/img][/url]
冇人理你-.-'' [/quote]

係喎*

2009-1-18 14:45 Ta128sV
[quote]原帖由 [i]``kAI::wING[/i] 於 2009-1-17 01:22 AM 發表 [url=http://www4.3boys2girls.com/redirect.php?goto=findpost&pid=31908518&ptid=71564][img]http://www4.3boys2girls.com/images/common/back.gif[/img][/url]


係喎* [/quote]
哈-_-`

2009-1-19 18:19 ``kAI::wING
[quote]原帖由 [i]Ta128sV[/i] 於 2009-1-18 14:45 發表 [url=http://www01.3boys2girls.com/redirect.php?goto=findpost&pid=31985474&ptid=71564][img]http://www01.3boys2girls.com/images/common/back.gif[/img][/url]

哈-_-` [/quote]


2009-1-22 11:34 Ta128sV
[quote]原帖由 [i]``kAI::wING[/i] 於 2009-1-19 06:19 PM 發表 [url=http://www4.3boys2girls.com/redirect.php?goto=findpost&pid=32046820&ptid=71564][img]http://www4.3boys2girls.com/images/common/back.gif[/img][/url]


唉 [/quote]
咩事-3-

2009-1-22 22:26 ``kAI::wING
[quote]原帖由 [i]Ta128sV[/i] 於 2009-1-22 11:34 發表 [url=http://www01.3boys2girls.com/redirect.php?goto=findpost&pid=32168642&ptid=71564][img]http://www01.3boys2girls.com/images/common/back.gif[/img][/url]

咩事-3- [/quote]

冇人理我w:016:

2009-1-27 20:43 手指DiDi
弓起發財a_a

2009-2-21 00:44 月希
收唔收學生牙?

2009-3-5 11:19 真命天子
回復 #1 新伍 的帖子

我e+讀緊高雷
高雷真係好撚仆街 d啊sir真係好9
都唔知點解咁都可以做都sir
無天理  他做都啊sir我咪做校長

2009-3-5 11:20 真命天子
冇野好講

我e+讀緊高雷
高雷真係好撚仆街 d啊sir真係好9
都唔知點解咁都可以做都sir
無天理  他做都啊sir我咪做校長

2009-3-5 19:34 紫大爺`rabbiT
本人高雷咖-33-

2009-3-6 23:50 峰jaiii;]
[quote]原帖由 [i]真命天子[/i] 於 2009-3-5 11:19 發表 [url=http://www3.3boys2girls.com/redirect.php?goto=findpost&pid=34125522&ptid=71564][img]http://www3.3boys2girls.com/images/common/back.gif[/img][/url]
我e+讀緊高雷
高雷真係好撚仆街 d啊sir真係好9
都唔知點解咁都可以做都sir
無天理  他做都啊sir我咪做校長 [/quote]
你f幾架-__-;
miss同埋d牙sir真係好煩;
家陣都好唔鋸佢地;

2009-3-19 19:53 siu啤=]
我家姐 n 年前係高雷`-___-`

2009-3-26 23:18 V!CKY
F 2;`有冇人估到我係邊個xb

2009-3-26 23:20 V!CKY
;]`呃分呃分呃分呃分YA;

2009-3-28 13:03 V!CKY
冇人出聲喇 -?

2009-3-31 18:22 ``kAI::wING
蘊琪= =

2009-4-7 13:43 onionson2008
暑期工大招募(全職or兼職)

*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***

2009-4-17 03:59 小ppp
我係吳詠山阿有無人識我阿

2009-4-18 22:17 yahoya
畢左業都幾年了 w:034: w:034:

2009-4-19 17:03 匿名人仕`
-[]-`
cM

2009-4-19 17:03 匿名人仕`
-[]-`
cM

2009-4-19 17:14 匿名人仕`
-[]-`
cM

2009-4-19 17:14 匿名人仕`
-[]-`
cM

2009-4-19 17:14 匿名人仕`
-[]-`
cM

頁: 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15
查看完整版本: 高雷中學


Powered by Discuz! Archiver 5.5.0  © 2001-2006 Comsenz Inc.