3boys2girls » 通訊 - 小學同學錄 » 小學 - 葵青區 » 聖公會青衣邨何澤芸小學

2009-4-19 10:18 suki_suki-0-
都係岩岩畢業!_!

2009-4-20 20:35 @w@mEiJA1
[quote]原帖由 [i]suki_suki-0-[/i] 於 2009-4-19 10:18 發表 [url=http://www01.3boys2girls.com/redirect.php?goto=findpost&pid=37882238&ptid=571246][img]http://www01.3boys2girls.com/images/common/back.gif[/img][/url]
都係岩岩畢業!_! [/quote]
雪兒?_?

2009-5-7 12:29 ahyin1206
畢左業3年囉;
真好好掛住小學t0t;

2009-5-10 00:37 CPY950404
畢左業2年lu..
算係正式既第二屈畢業生吧
好似有d係係長亨個間何澤芸落黎讀..

2009-6-12 23:29 傻蕉-3
哈哈;;
依度變咗舊生討論區嗎?

我是岩岩畢業的;;;
{都不是岩岩啦,,
今年吧..}

2009-6-20 00:04 s!u_KE!
我都系岩岩畢業 -v-`

2011-2-11 09:49 柯豆
睪左業成...7年啦..好掛住tim  aa

2011-4-26 23:19 帥花`(K)
我今年6年=.=

頁: 1 [2]


Powered by Discuz! Archiver 5.5.0  © 2001-2006 Comsenz Inc.