3boys2girls » 完整小說收錄 » [原創 - 少量粗] 你的 愛,溫柔 終於明瞭

2010-4-12 18:10 雪花糖@v@
[quote]原帖由 [i]黃芝麻;$[/i] 於 2010-4-12 17:48 發表 [url=http://www01.3boys2girls.com/redirect.php?goto=findpost&pid=61576354&ptid=1004583][img]http://www01.3boys2girls.com/images/common/back.gif[/img][/url]

why? [/quote]

因為佢之前唔係咁架嘛...同男仔勁差-_-

2010-4-12 19:29 黃芝麻;$
up

2010-4-12 19:34 黃芝麻;$
[quote]原帖由 [i]雪花糖@v@[/i] 於 2010-4-12 18:10 發表 [url=http://www3.3boys2girls.com/redirect.php?goto=findpost&pid=61578400&ptid=1004583][img]http://www3.3boys2girls.com/images/common/back.gif[/img][/url]


因為佢之前唔係咁架嘛...同男仔勁差-_- [/quote]
戀愛中既人系甘架la

2010-4-12 20:45 小A寶寶:)`
一次過睇晒;)
g00d:-P.
系米冇嫁啦;-)?

2010-4-12 22:26 黃芝麻;$
[quote]原帖由 [i]小A寶寶:)`[/i] 於 2010-4-12 20:45 發表 [url=http://www3.3boys2girls.com/redirect.php?goto=findpost&pid=61593397&ptid=1004583][img]http://www3.3boys2girls.com/images/common/back.gif[/img][/url]
一次過睇晒;)
g00d:-P.
系米冇嫁啦;-)? [/quote]
w:014: 多謝你支持阿.
仲有阿,未完架^_^;

2010-4-12 23:40 黃芝麻;$
[b][color=Green] [color=Red][b][少18+] [/b][/color]愛你遠遠勝過1切?[/color][/b]


繼續南既情況.佢地搵哂希會出現既地方都五見.

琪; 南,甘點算阿-_-?
南; 系米搵哂架啦?
琪; 究竟佢去佐邊?

哩個時候,甘岩有幾個女仔經過...聽到佢地系到講...

女同學甲; 你有冇聽講過阿?
女同學乙; 講咩?
女同學丙; 系米四乙班既炎樂希?
女同學甲; 米就系佢囉.
女同學乙; 佢咩事?
女同學丙; 佢又抵死既,自己攞黎既-_-
女同學甲; 米系囉,自己得罪佐fanz club既會長.
女同學丙; 乜五系其中1個會員咩?
女同學甲; 下-_- 我都五知阿,我都系聽番黎既.
女同學丙; 佢得罪佐fanz club既人??
女同學甲; 系阿...聽講,佢講南學長既壞話,佢地決定要罰一罰果個炎樂希甘話wo.
女同學丙; 甘又抵佢死囉,哈.
女同學甲,乙; 我都覺,哈xddd.

南; 聽五聽到?
琪; 聽到應1應.
南; 等我去問一問.
琪; 0k,等您

南; 同學.
女同學甲; 邊個阿..

轉身之後發覺系南.

女同學甲;  南學長,咩事阿?
南; 無,想問下你,頭先你講既果個fanz club會長系邊個阿?
女同學乙; 你系指余麗芳阿?
女同學甲; 五系佢阿,系趙卓花阿
女同學乙; 乜..系佢阿
南; 佢會系邊阿?
女同學甲; 佢阿,我系五會甘易講架啵.
南; 甘阿....甘樣您會五會講呢??

南烏低身kiss佐佢塊面一啖.

南; 肯講啦嘛?
女同學甲; 佢..佢應該會系舊體育館.
南; 五該哂.
女同學甲; 五...五洗.
南; 走先啦.
女同學甲; 再見!
女同學乙; 你就正啦.
女同學丙; 系囉,早知由我講啦.
女同學甲; ha,你五恨得甘多架啦.
女同學乙,丙; 車-_- 好巴弊咩.

琪; 好耶啵,甘就問到
南; 我要犧牲個吻-_- 嘔死.
琪; 去邊阿?
南; 行啦,系舊體育館阿
琪; 甘肯定?
南; 駁一駁啦


- 舊體育館.

馬仔甲; 花姐,佢已經醒啦
花; 嗯..
馬仔甲; 花姐,請xd
希; 您系邊個阿? 哩到系邊到阿?
花; 靚妹,您好把炮啵.
希; 您講咩,我..五明既
花; 五明五緊要.一陣有排你享受,哼(奸笑
希; 您想點阿? 救命阿...
花; 你點嗌都無用架啦. 哩到系舊體育館,已經廢佐,無人黎架啦,您慳番啖氣吧啦
希; 您捉我黎做咩??
花; 使要理由既咩.哼..我花姐捉人都要理由?
希; 就當我想知呢
花; 想知,哼..好,我就講您知. 系因為你之前講我地王子壞話...比我地既間諜知道佐,依家我地一班會員..決定要罰1罰您,睇您仲會五會講;
希; 您地王子?? 侯棹南?
花; 邊個比您直嗌佢個名阿,下(惡
希; 我幾時有講過佢既壞話?
花; 早知您會甘講. 間諜出黎
間諜; 花姐.
花; 您講比佢知.
間諜; 系..

間諜就講哂果日希講南既野比佢知啦.

希; 甘都算系壞話(細細聲講
花; 您有咩講?
希; 我只可以話我無,果啲根本就五系..
花; 哼,口硬下化. 好..人黎
馬仔甲; 系..
花; 搵人輪奸佢.
馬仔甲; 知道,花姐xd
花; 好好享受阿,知嘛;)
馬仔甲; 1定:)
花; 哈哈哈..
希; 您..您地五好過黎阿.
馬仔甲; 您嗌啦,您越嗌我越high.
希; 您...您變態架,走開阿.
馬仔甲; 您點知架,我玩sm架
希; 媽也,您走開阿...南阿!

琪; 聽五聽到,系希把聲
南; 死八婆阿
希; 五好過黎阿,我五要阿,五好掂我阿..走阿
馬仔甲; 放心啦,您一定會好鐘意架,您一定會好enjoy架.
希; 我五要阿,五好掂我阿
馬仔甲; 我黎啦
希; 放開您隻手阿,五..五好摸我阿.
馬仔甲; 咦,真系五要? 您濕哂啵..
希; 您亂講. 放開我阿
馬仔甲; 系咩,濕到1隻手指都插得入.仲五系想要.
希; 你...你五好,亂講.
馬仔甲; 嘻vov`睇下2隻手指得五得先;$
希; 阿!!! (淫蕩聲音
馬仔甲; 淫蕩既聲音,我鐘意
希; 五好阿,放手阿.
馬仔甲; 濕到甘.
希; 阿!!!! 五得啦...五..得..啦我
馬仔甲; 好緊阿你..
希; 阿!!!

- 希比佢插到潮吹.

馬仔甲; 爽嘛? 正式開始啦啵.
希; 走開..走阿.
琪; 五好忍啦.救佢啦
南; 五忍啦.
馬仔甲; 我黎啦,靚女;$
南; 停手.
馬仔甲; 邊個?
南; 侯棹南.
希; 南,救我阿
南; 希...
花; 侯棹南.
南; 您就系花姐?
花; 系..
南; 放佐我內人.
花; 恐怖五得啵.
南; 睇我份上,就甘算啦
花; 哈..放都得. 哼,放低你條命米放佢走囉.
南; 當真?
花; 當真.
南; 果然?
花; 果然.
南; 好,我放低佐之後你就放佢走.

- 南拎起枝槍放系太陽穴到,準備拉既時候....

花; 停手!
南; 做咩?
花; 哩件豬排,值得您甘樣犧牲? 值得你死?
南; 值得. 咩都值得.
花; 佢有咩好,值得您甘為佢.可以連命都五要???
南; 就系因為一個,愛字
花; 愛??
南; 因為佢,我知道點去愛1個人,因為佢,我明白到咩系保護,因為佢,我知道點去疼愛1個人.一切一切都系因為一個愛字,同時亦都系因為佢.
花; 哼,走啦.
南; 多謝花姐.
馬仔甲; 花姐.甘就放佢地走?
花; 收聲,邊到輪到你出聲.
花; 仲五走.
南; 多謝花姐.

- 佢地走佐之後..

馬仔甲; 花姐,真系就甘放佢走?
花; 放,緊系放啦.

南; 你無事嘛?
希; 南阿,我幾驚您五會黎.
南; 傻啦,點會呢
希; 我真系好驚...
南; 依家米系到囉.

- 琪用口形講佢走先.

希; 頭先您米聽到哂我...我啲叫聲囉;$
南; 我好心痛,你差啲比佢..
希; 我幾驚您真系死.
南; 為佐你,我真系會甘做.
希; 五值架,傻瓜!
南; 值得.因為我愛您. 咩都肯做.
希; 南...
南; 我愛您 遠遠勝過一切! 包括性命.
希; 南...我愛你
南; 我都系..
希; 我仲好驚不過/__\
南; 有我嘛

希望住南,不禁吻佢.

2010-4-12 23:42 黃芝麻;$
up

2010-4-12 23:48 黃芝麻;$
up;

2010-4-13 05:22 3.24
其實果個花姐呢...
   算唔算一個姣婆黎架?

2010-4-13 16:08 雪花糖@v@
[quote]原帖由 [i]黃芝麻;$[/i] 於 2010-4-12 19:34 發表 [url=http://www01.3boys2girls.com/redirect.php?goto=findpost&pid=61586513&ptid=1004583][img]http://www01.3boys2girls.com/images/common/back.gif[/img][/url]

戀愛中既人系甘架la [/quote]

同意同意;D

2010-4-13 16:11 雪花糖@v@
[quote]原帖由 [i]黃芝麻;$[/i] 於 2010-4-12 23:40 發表 [url=http://www01.3boys2girls.com/redirect.php?goto=findpost&pid=61613109&ptid=1004583][img]http://www01.3boys2girls.com/images/common/back.gif[/img][/url]
[少18+] 愛你遠遠勝過1切?


繼續南既情況.佢地搵哂希會出現既地方都五見.

琪; 南,甘點算阿-_-?
南; 系米搵哂架啦?
琪; 究竟佢去佐邊?

哩個時候,甘岩有幾個女仔經過...聽到佢地系到講...

女同學 ... [/quote]

個男仔甲好衰囉...
南真係對牙希好好;D

2010-4-13 17:58 黃芝麻;$
[quote]原帖由 [i]3.24[/i] 於 2010-4-13 05:22 發表 [url=http://www3.3boys2girls.com/redirect.php?goto=findpost&pid=61622121&ptid=1004583][img]http://www3.3boys2girls.com/images/common/back.gif[/img][/url]
其實果個花姐呢...
   算唔算一個姣婆黎架? [/quote]
算既都...
姣婆中既大家姐

2010-4-13 17:59 黃芝麻;$
[quote]原帖由 [i]雪花糖@v@[/i] 於 2010-4-13 16:11 發表 [url=http://www3.3boys2girls.com/redirect.php?goto=findpost&pid=61632435&ptid=1004583][img]http://www3.3boys2girls.com/images/common/back.gif[/img][/url]


個男仔甲好衰囉...
南真係對牙希好好;D [/quote]
w:010: 系阿....
會五會太淫阿寫得-_-?

2010-4-13 18:01 黃芝麻;$
up

2010-4-13 18:09 雪花糖@v@
[quote]原帖由 [i]黃芝麻;$[/i] 於 2010-4-13 17:59 發表 [url=http://www01.3boys2girls.com/redirect.php?goto=findpost&pid=61638518&ptid=1004583][img]http://www01.3boys2girls.com/images/common/back.gif[/img][/url]

w:010: 系阿....
會五會太淫阿寫得-_-? [/quote]

0k吧w:010: w:010:

2010-4-13 18:14 wing:)
[quote]原帖由 [i]黃芝麻;$[/i] 於 2010-4-12 17:47 發表 [url=http://www1.3boys2girls.com/redirect.php?goto=findpost&pid=61576300&ptid=1004583][img]http://www1.3boys2girls.com/images/common/back.gif[/img][/url]

希比人捉佐. [/quote]

噢 sosad!!

2010-4-13 18:18 wing:)
女同學甲乙丙好黑人憎-,-
不過阿花仲黑人憎囉-,-!!!!!

希希好慘.v.
好彩仲有南啫xd

2010-4-13 19:08 黃芝麻;$
[quote]原帖由 [i]雪花糖@v@[/i] 於 2010-4-13 18:09 發表 [url=http://www3.3boys2girls.com/redirect.php?goto=findpost&pid=61639455&ptid=1004583][img]http://www3.3boys2girls.com/images/common/back.gif[/img][/url]


0k吧w:010: w:010: [/quote]
減少啲先;p

2010-4-13 19:09 黃芝麻;$
[quote]原帖由 [i]wing:)[/i] 於 2010-4-13 18:18 發表 [url=http://www3.3boys2girls.com/redirect.php?goto=findpost&pid=61640312&ptid=1004583][img]http://www3.3boys2girls.com/images/common/back.gif[/img][/url]
女同學甲乙丙好黑人憎-,-
不過阿花仲黑人憎囉-,-!!!!!

希希好慘.v.
好彩仲有南啫xd [/quote]
希系哩到慘姐,之後0k番架啦:)
南甘疼愛佢,點系啦(k)

2010-4-13 19:10 黃芝麻;$
[quote]原帖由 [i]wing:)[/i] 於 2010-4-13 18:14 發表 [url=http://www3.3boys2girls.com/redirect.php?goto=findpost&pid=61639946&ptid=1004583][img]http://www3.3boys2girls.com/images/common/back.gif[/img][/url]


噢 sosad!! [/quote]
無事啦已經:)

2010-4-13 19:10 雪花糖@v@
[quote]原帖由 [i]黃芝麻;$[/i] 於 2010-4-13 19:08 發表 [url=http://www01.3boys2girls.com/redirect.php?goto=findpost&pid=61645670&ptid=1004583][img]http://www01.3boys2girls.com/images/common/back.gif[/img][/url]

減少啲先;p [/quote]

唔好啦w:002: w:002: w:002:

2010-4-13 20:32 黃芝麻;$
[quote]原帖由 [i]雪花糖@v@[/i] 於 2010-4-13 19:10 發表 [url=http://www3.3boys2girls.com/redirect.php?goto=findpost&pid=61645929&ptid=1004583][img]http://www3.3boys2girls.com/images/common/back.gif[/img][/url]


唔好啦w:002: w:002: w:002: [/quote]
w:010: 您壞啦您

2010-4-13 20:34 雪花糖@v@
[quote]原帖由 [i]黃芝麻;$[/i] 於 2010-4-13 20:32 發表 [url=http://www01.3boys2girls.com/redirect.php?goto=findpost&pid=61655376&ptid=1004583][img]http://www01.3boys2girls.com/images/common/back.gif[/img][/url]

w:010: 您壞啦您 [/quote]

嘩哈哈w:010: w:010:

2010-4-13 20:37 黃芝麻;$
[quote]原帖由 [i]雪花糖@v@[/i] 於 2010-4-13 20:34 發表 [url=http://www3.3boys2girls.com/redirect.php?goto=findpost&pid=61655513&ptid=1004583][img]http://www3.3boys2girls.com/images/common/back.gif[/img][/url]


嘩哈哈w:010: w:010: [/quote]
我po文啦;p

頁: 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23


Powered by Discuz! Archiver 5.5.0  © 2001-2006 Comsenz Inc.